جاستين بيبر جونننننننننننن چند تا نظر داره؟
♪♫justin bieber♪♫
justin bieber

 


نظرات شما عزیزان:

mahtab bieber
ساعت14:57---17 تير 1393
سلام وبت خیلی باحاله خوشحال میشم به منم سر بزنی....

شقايق بيبر
ساعت3:25---29 بهمن 1392
من که ديوونشم ميميرم براش, جاستين زندگيمه بابا وجود جاستين زنده ام

انا
ساعت22:17---15 شهريور 1392
عشقمه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ولی سلنا رو دوست داره

روکسانا
ساعت18:41---23 مرداد 1392
وای من خیلی دوسش دارم من 18 سالمه با این حال که بزرگم ولی دیوونشم این پسر فوق العاده است عشق من با این حال که گند زیاد بالا اورده
ولی مطمئنم یه روزی خوب میشه
چون به هر حال جوونه
عشق جاستین
ممنون بابت عکسا عالی بود عزیزم


1280
ساعت18:25---2 فروردين 1392
این همه گفتی بیاید ادامه ی مطلب فکر کردم حالا یهعالمه عکس میاد جلوم

حالا که اومدم میبینم فقط یه عکس هست خجالت بکشپاسخ:نه خير


1280
ساعت18:25---2 فروردين 1392
این همه گفتی بیاید ادامه ی مطلب فکر کردم حالا یهعالمه عکس میاد جلوم

حالا که اومدم میبینم فقط یه عکس هست خجالت بکشپاسخ:باشه حالا


نگین
ساعت19:54---13 بهمن 1391
دلفینه منو کشتهپاسخ:عزيزم رفتم پيشه جاستين مي گم برات يك عدد دلفين بخره

ساعت19:01---9 بهمن 1391
سلام اما جاستین شیطون پرست که دل این همه دختر پسرای مارو زده
شما هم الگوتون جاستین بیبر نباید باشه باید خانم فاطمه زهرا باشه برا خاطر جاستین رفتی کفش گرفتی آیا برا خاطر حضرت فاطمه یه چادر تاقابل سرت کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلاهه خودتو قاضی کن ازما گفتن
www.mahdishgh.loxblog.com
پاسخ:هر كسي عاشق هست منم يكيش كفشش 1ميليون و چهارصد هست مي خوام بگيرم عاشقشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 بهمن 1398برچسب:, :: 20:57 :: نويسنده : seli

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.من در باره ی جاستین مطلب و عکس می زارم لذت ببرید☺☺♥♫♪
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♪♫justin bieber♪♫ و آدرس ♫seli♫.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.  تبادل لينك كن هوووووووووووووو





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 12186
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگalign="center">

Justin Bieber

Justin Bieber

Justin Bieber

eight="100" alt="Justin Bieber">

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!